Esitykset Mediapäivässä

Mediapäivässä pidettiin yhteensä 19 media-aiheista esitystä.

Kaikki päivän esitykset on lueteltu alla. Esitysmateriaalit liitetty mukaan julkaisuluvan antaneiden puhujien osalta.

Media-aamut

Sanomalehtien Liitto: Hyvä vire päällä

Kahden miljoonan suomalaisen media, päätoimittaja Ulla Appelsin, Ilta-Sanomat

Digiloikka, hallittu eteneminen vai ketterä kaaos?, digitaalisen liiketoiminnan johtaja Kirsi Hakaniemi, Keskisuomalainen Oyj

Suomalainen sanomalehdistö vastaan amerikkalaiset goljatit – kuka voittaa?, luova johtaja Jani Halme, ToinenPHD

Mainostajan paras kumppani, toimitusjohtaja Tom Jungell, Kärkimedia

Aikakausmedia: Monikanavaisia kohtaamisia vol 2

The M&Ms in Magazines - How Mobile and Micropayments are defining a new business model, Senior director/USA John Wilpers, Innovation Media Consulting Group

Printin paluu, Partner & Co-Founder Matti Lintulahti, Kubo Oy

Älykästä mainontaa älykkäille sisällöille, suunnittelujohtaja Tuuli Toivainen & Jaakko Lempinen, Asiakasymmärrys & Analytiikka, A-lehdet

Suomen Kustannusyhdistys: Kirja-alan myytit kumoon

Kirja-Suomi 2017, toiminnanjohtaja Laura Karlsson, Kirjan vuosi ry

Sähköisistä oppimateriaaleista kasvua, kustannusjohtaja Johannes Pernaa, e-Oppi Oy

Ei se nyt vaan toimi – battle kirja-alan uusista liiketoimintamalleista, kustantaja Ville Rauvola, Atena & asiamies Annamari Arrakoski-Engardt, John Nurmisen Säätiö VS toimitusjohtaja Anna Baijars, Gummerus & kustannuspäällikkö Hannu Harju, Tammi

Graafinen Teollisuus: Uudistu rohkeasti

How to succeed in selling print?, CEO Morten Reitoft, Inkish

Rohkea uudistuja – Finlaysonin tarina, toimitusjohtaja Jukka Kurttila, Finlayson

Lean-johtamisella surkeimmasta parhaaksi, tehtaanjohtaja Ari Pokka, Pipelife Finland Oy

Iltapäivän Luo kasvua! -seminaari

Tervetuloa hyvien uutisten Mediapäivään, hallituksen puheenjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi, Viestinnän Keskusliitto

Kestävää kasvua kiihdyttämässä, toimitusjohtaja Kai Telanne, Alma Media Oyj

Schibsted - leading force in the digital transformation, konsernijohtaja Raoul Grünthal, Schibsted Sverige

Media creating growth, toimitusjohtaja Susan Duinhoven, Sanoma Oyj

Think INK -innovaatiokilpailun palkintojenjako, Viestintäalan tutkimussäätiö

Keskustelu: Mainostajat haastavat median, media haastaa mainostajat, puheenjohtaja Anne Korkiakoski, keskustelijoina johtaja Tiina Järvilehto, Alma Media, sarjayrittäjä ja toimitusjohtaja Ilkka O. Lavas, Improve Media, City Digital ja TableOnline sekä toimitusjohtaja Irmeli Rytkönen, Gigantti.